Blogia
DIANA

2º PROXECTO DE ARTÍSTICA

2º PROXECTO DE ARTÍSTICA

Estou moi contenta ca evaluación que recibín acerca do primeiro proxecto de artística, da narración persoal. Adiqueille moito tempo, e anque ao principio me agobiei un pouco, logo involucreime e disfrutei realizándoo, e que os frutos fosen bos motivoume e subiume un pouco o ánimo dende o último artigo.

Agora imos a comenzar co segundo proxecto e este si que o collín con máis ilusión. É en grupo e vaise realizar en horas de clase polo que ten todas as ventaxas dos traballos en grupo: no noso caso que somos cinco, dez ollos ven máis que dous e cinco cabezas pensan mellor que unha soa, e non perdemos tempo fóra do horario lectivo polo que nos queda para realizar os demáis traballos en grupo, que son uns cuantos e para o noso tempo libre, que eu dende febreiro este é o primeiro fin de semana máis folgado que teño, e ainda así teño que facer dous traballos.

Ademais disto é un proxecto que ten relación ca fotografía,  que me encanta, e polo tanto imos darlle uso ás novas tecnoloxías: cámara dixital, ordenador, internet....

O tema que nos tocou é moi interesante: as pegadas gráficas: punto, liña e mancha, para o que xa temos unhas cantas ideas.

Supóñome que non teremos moito problema na realización do traballo. Asi que comencemos xa escribirei o que estou aprendendo e como nos vai.

0 comentarios