Blogia
DIANA

RECTA FINAL

RECTA FINAL

Deixei un pouco abandoado o blog xa que estiven moi liada e como non teño internet...

Esta semana e a anterior foron bastante relaxadas, agora necesitamos repoñer forzas para o remate. Vou comezar a diseñar a miña páxina no frontpage para o portafolios final.

Con respecto a meu grupo de novas tecnoloxías, co cal estou moi contenta, íamos moi adiantados pero quedámonos un pouco atrás debido a que Cris e eu estivemos un pouco chunguillas de saúde pero esta semana espero rematalo. Creo que nos está quedando unha webquest moi lograda e estou orgullosa do traballo en grupo que estamos realizando. Ademais o tema escollido vainos moi ben para artística: "A cor", só temos que enseñarllo a Chus para qeu nos dea o seu visto bo.

Esta semana tamén comezamos o último proxecto artístico. Xa temos unha idea e estou moi emocionada. Encántame o arte, e creo que a concepción dela que recolle este proxecto é moi adecuada para os tempos actuais. Espero qeu o noso lle guste á profesora e aos compañeiros xa qeu o  noso "colectivo artístico": Miriam, Patricia, Adriana, Belén e máis eu, estamos moi emocionadas e sorprendidas ca idea qeu foi saíndo en conxunto. Penso que facemos un bo equipo.

0 comentarios