Blogia
DIANA

NOVAS TECNOLOXÍAS 4

NOVAS TECNOLOXÍAS 4

 

Xa comenzamos co proxecto e, a verdade, en contra do que eu pensaba, estame gustando e párece moi interesante. Para a fundamentación valémonos de bibliografía sobre novas tecnoloxías aplicadas á educación pero tamén botamos man dos apuntes de psicoloxía, didáctica e de ciencias experimentais que nos valeron de moito e axudáronnos a relacionar as novas tecnoloxías ca educación, cos modelos de aprendizaxe... Adriana tiña razón cando nos dixo que íamos ter que botar man de apuntes doutras asignaturas e que tiñan moita relación.

Grazas á bibliografía que tivemos que ler para levar a cabo esta primeira parte do proxecto, descubín usos da tecnoloxía para a mellora da educación e para axudar a aqueles con necesidades educativas especiais, que nunca me imaxinara que se poderían levar a cabo tan só con un ordenador e internet, xa sen irnos a tecnoloxías máis avanzadas e complicadas. 

Comezo a gustar desta asignatura máis que nada porque vexo os moitos recursos que as novas tecnoloxías poden proporcionar e o fácil que poden resultar algunhas cousas grazas a elas, estou aprendendo bastante ainda que teño que recoñecer que me queda moito por andar e descubrir.

0 comentarios