Blogia
DIANA

A TOPE DE PROXECTOS

Os proxectos de novas tecnoloxías e educación artística estanme dando un pouco a lata pero no fondo non están tan mal. O de novas tecnoloxías está dando moito traballo porque é en grupo e tes que poñerte dacordo para quedar e no que vas a poñer. Ao principio cerreime e agobiei, moito a consecuencia de que os grupos fosen feitos pola profesora, pero teño que decir que estou moi contenta co grupo, por ahora non tivemos problemas nin persoais nin profesionais e estame gustando a realización do proxecto. Parece que lle vou collendo o gustiño a esta asignatura, xa non me vexo tan torpe, je, je.

Co proxecto de arte estou un pouco perdida porque non sei como plasmar as miñas reflexións en imaxes, a historia non a vexo tan complicada de plasmar pero a reflexión xa me costa un pouco máis. De tódolos xeitos xa teño unha pequena idea sobre o obxeto artístico que quero realizar. Contra este proxecto non me mostrei cerrada nen agobiada, supoño que sería porque de arte teño unha pequena idea e do uso do ordenador tiven que empezar de cero.

Espero que todo siga como está neste punto, xa me vexo máis animada, as asignaturas gústanme máis e teño menos medo a ir a clase. A ver se todo isto se transforma nun aprobado, ou nun notable se pode ser, inda que xa é un pouco máis dificil.bikos

0 comentarios