Blogia
DIANA

ARTE POSCONTEMPORÁNEA?

ARTE POSCONTEMPORÁNEA?

Na escola e en bacharelato cando estudiaba hª do arte sempre se veneraban artistas mortos fai séculos, nunca me falaran do arte actual, de feito eu cria que agora non había artístas. Ata fai moi pouco non lle daba valor a este arte que nos acompaña na sociedade actual e que ten moito que ver con nós, parecíanme maragatos. Neste intre estou comezando a meter nese novo arte, que ainda que pareza maragatos, exprésame moito máis que unha obra realista que plasma tal cual o que se pode ver.

Con Mª Jesús estamos sendo formados para non cometer os erros que os nosos mestres cometeron ao impartir a educación artística, estou coñecendo facetas e estilos do arte que nin me sonaban e comezo a valorar esta asignatura. Ca educación artística podemos impulsar un nivel de creatividade, de imaxinación, de autonomía e independencia de creación no neno que coas matemáticas, por exemplo, non imos alcanzar tan fácilmente.

0 comentarios