Blogia
DIANA

DESMITIFICANDO

DESMITIFICANDO

Que tremenda alegría me dou cando Mª Jesús dixo que había que desmitificar términos como o talento, intuición, creatividade, inspiración... Polo visto non son capacidades innatas e se non as tes xa non hai posibilidades, pois resulta que son unha forma de coñecemento e que por medio do traballo se van millorando, como dixo Picasso: " a min a inspiración que me colla traballando".

Cando era pequena sempre me gustou pintar e representar o que non era capaz de explicar con palabras por medio de imaxes pero como non debuxaba ben os profesores e incluso na miña casa ríanse de min e decíanme que eu non valía para eso, que por moito que o intentara non o ia conseguir, ou se nacía con esa característica ou olvídate. Pouco a pouco funme olvidando diso e optei por a historia do arte, entrei na carreira e outra vez volvín escoitar que eu non valía para eso, eu como persoa moi fácil de influenciar, deixei a carreira e metinme en maxisterio. E agora con vinte anos escoito que a educación artística non é máis que o desenvolvemento do feito artístico que ven sendo  unha forma de coñecemento.

Non sei, pero creo que xa é un pouco tarde pois para facer o obxecto artístico paseime días pensando como podía representar o que eu quería e logo levoume moito tempo realizalo. Oxalá ao remate do curso poida recuperar esas ganas de expresarme plásticamente outra vez.

0 comentarios