Blogia
DIANA

WEBQUEST

Ainda estou un pouco flasheada por a clase de onte de novas tecnoloxías, case non me enterei de nada e ainda por enriba cheguei á casa e non teño o frontpage. Estou bastante agobiada e desconcertada con estas dúas asignaturas, paseime toda  a semana santa traballando sobre elas, sobre todo con artística e a evaluación do portafolio e da weblog non me pareceu nada boa, non sei que facer, estou moi perdida e creo que me vai ser difícil superar estas asignaturas. Espero que se me suba un pouco máis a moral na próxima semana e a ver  que tal a segunda revisión do portafolio

1 comentario

Adriana -

Ánimo Diana, no creo que te sea difícil, estas encontrando el camino.
Si no tienes el Frontpage puedes descargar el Netscape composer que es gratuito y con él puedes hacer el mismo trabajo.
Poco a poco estamos solucionando todos los problemas.
Adriana